Прийом дітей і організація побуту


1. Прийом дітей в групу продовженого дня (кількість).
Заслухати інформацію чергових про першу половину дня.         Ознайомитися  з проханнями та побажаннями  учнів та їх батьків.
Ознайомити учнів з планом роботи  в другій половині дня.
Підготувати дітей  до обіду, нагадати  про домашні завдання.

2.  Обід.
 Нагадати про правила поведінки   в їдальні. Вчити дітей правильно сервірувати столи; проводити короткі етичні бесіди з метою дотримання дітьми санітарно-гігієнічних вимог;  виховання основ поведінки за столом.
Під час обіду слідкувати, щоб діти повністю споживали поданий їм обід; вчилися прибирати за собою посуд та обідній стіл.









         Прогулянка і спортивна година на свіжому
                                 повітрі.  


Мета: відновити працездатність дітей, задовольнити біологічну потребу в русі.

Зміст фізкультурно-оздоровчої роботи:
в осінньо-весняний період значна увага приділяється вправам з ходьби та бігу, стрибків у довжину, спортивним естафетам, змаганням, рухливим іграм на свіжому повітрі;
в зимовий період – катанню на ковзанах, лижах, санчатах.

            Структура спортивної години:

1.Підготовча частина (шикування дітей; інформація про дане заняття)
2. Основна частина ( ігри, спортивні вправи, змагання)
3. Підведення підсумків.
4. Організоване повернення до школи.
                                    






              Формування духовного розвитку

Мета: формування морально-духовної життєво компетентної особистості, яка успішно само- реалізується в соціумі як громадянин, сімянин, професіонал.
Форми діяльності: ситуаційно-рольова гра, сюжетно-рольова гра, гра-драматизація, інсценування, гра-бесіда, гра-мандрівка, екскурсія, ігрові вправи, колективне творче панно,  тематичний зошит, ранок, свято, усний журнал, групова справа, оформлення альбому, уявна подорож, конкурси, змагання, школа ввічливості, демонстрація, розповідь, моделювання, вікторина, екскурсія, виставка малюнків, операція-рейд, виставка-ярмарок, перекличка повідомлень, добродійна акція, хвилини з мистецтвом, година спостереження, година милування, козацькі забави,театральні вистави, ляльковий театр, веселі старти, естафети, догляд за рослинами і тваринами.










Самопідготовка

      Мета: вчити дітей самостійно виконувати домашні завдання, долаючи труднощі та отримуючи радісні відчуття від  навчання.
                       Структура самопідготовки:
1. Підготовча робота (обладнання навчального кабінету, підготовка учнів до самостійної роботи);
2. Організація самостійної роботи.
-       Вступна частина. Чіткий інструктаж роботи. Визначення порядку виконання домашніх завдань. Визначення часу для виконання кожного завдання.
-       Готовність вихователя. Психологічна готовність. Знання програмового матеріалу. Облік необхідного часу.
-       Самостійна робота учнів. Поєднання фронтальної, групової, індивідуальної роботи. Культура розумової праці. Раціональне використання часу.
3. Підведення підсумків. Самоконтроль, взаємоконтроль, самооцінка, взаємооцінка, оцінка вчителя.






                                                     Поурочний план
                                           вихователя ГПД  _1-__  класу на ______

Організація учнів
Прийом дітей. Рекомендації вчителя – класовода.
Бесіда «Як пройшов день».

Організаційні питання. Підготовка до спортивної години.
Спортивна година
Шикування. Інструктаж. Т Б. Різні види ходьби, бігу.
Загально розвиваючі вправи.
Рухливі ігри:
Мета: сприяти фізичному розвитку учнів, проводити вправи на запобігання сколіозу; розвивати спритність, швидкість, логічне мислення; знайомити дітей з розмаїттям рухливих ігор; формувати навички спілкування у колективі; вчити товариському ставленню один до одного.
Експериментальні години
Відвідування уроку. Перегляд методичної літератури. Підготовка до виховного заходу.
Обід
Правила поведінки в їдальні. Гігієна харчування. Миття рук. Правила користування столовими приборами. Їжа – джерело росту, енергії, здоров’я. Гра «Чим корисна страва?»
Мета: виховувати культуру спілкування під час прийому їжі, виховувати повагу до робітників їдальні.
Інтелектуальні ігри
Закріпити на групі вивчений матеріал, вчити бережно відноситись до шкільного майна, запобігати втомлюваності учнів.(фізкультхвилинка, фізкультпауза )
Прогулянка – спостереження
Прогулянка – екскурсія

Спортивна прогулянка
Розваги на повітрі
Прогулянка - практикум
Спостерігати за змінами в природі, температурою повітря, поведінкою птахів.
Закріпити правила поведінки під час екскурсії до музею, театру, виставки.

Сприяти фізичному розвитку учнів.
Ігри за вибором учнів.
Вивчити , повторити правила дорожнього руху, в громадських місцях, властивості снігу.

Виховна година



Гурткова робота
Тема :
Мета :



Суспільно корисна праця
Прибирання класної кімнати, робочого місця, шафи.
Діти йдуть додому




                                                        Поурочний план
                                           вихователя ГПД  _2 __  класу на ______
Організація учнів
Прийом дітей. Рекомендації вчителя – класовода.
Бесіда «Як пройшов день».
Прогулянка – спостереження
Прогулянка – екскурсія

Спортивна прогулянка
Розваги на повітрі
Прогулянка – практикум
Спостерігати за змінами в природі, температурою повітря, поведінкою птахів.
Закріпити правила поведінки під час екскурсії до музею, театру, виставки.

Сприяти фізичному розвитку учнів.
Ігри за вибором учнів.
Вивчити , повторити правила дорожнього руху, в громадських місцях, властивості снігу
Експериментальні години
Відвідування уроку. Перегляд методичної літератури. Підготовка до виховного заходу.
Обід
Правила поведінки в їдальні. Гігієна харчування. Миття рук. Правила користування столовими приборами. Їжа – джерело росту, енергії, здоров’я.
Мета: виховувати культуру спілкування під час прийому їжі, виховувати повагу до робітників їдальні
Самопідготовка
Мета: формувати уміння і навички самостійної роботи, надавати індивідуальну допомогу, виховувати відповідальне ставлення до навчання, старанність, охайність,  закріпити на групі вивчений матеріал, вчити бережно відноситись до шкільного майна, до підручників, запобігати втомлюваності учнів. (фізкультхвилинка, фізкультпауза )
Спортивна година
Шикування. Інструктаж. Т Б. Різні види ходьби, бігу.
Загально розвиваючі вправи.
Рухливі ігри:
Мета: сприяти фізичному розвитку учнів, проводити вправи на запобігання сколіозу; розвивати спритність, швидкість, логічне мислення; знайомити дітей з розмаїттям рухливих ігор; формувати навички спілкування у колективі; вчити товариському ставленню один до одного.
Виховна година


Гурткова робота
Тема :
Мета :

Суспільно корисна праця
Прибирання класної кімнати, робочого місця, шафи
Індивідуальна робота з учнями

Діти йдуть додому


                                                
                                                  Поурочний план
                                           вихователя ГПД  ___  класу на ____

Організація учнів
Прийом дітей. Рекомендації вчителя – класовода.
Бесіда «Як пройшов день».
Прогулянка – спостереження
Прогулянка – екскурсія

Спортивна прогулянка
Розваги на повітрі
Прогулянка – практикум
Спостерігати за змінами в природі, температурою повітря, поведінкою птахів.
Закріпити правила поведінки під час екскурсії до музею, театру, виставки.

Сприяти фізичному розвитку учнів.
Ігри за вибором учнів.
Вивчити , повторити правила дорожнього руху, в громадських місцях, властивості снігу
Експериментальні години
Відвідування уроку. Перегляд методичної літератури. Підготовка до виховного заходу.
Обід
Правила поведінки в їдальні. Гігієна харчування. Миття рук. Правила користування столовими приборами. Їжа – джерело росту, енергії, здоров’я.
Мета: виховувати культуру спілкування під час прийому їжі, виховувати повагу до робітників їдальні
Самопідготовка
Мета: формувати уміння і навички самостійної роботи, надавати індивідуальну допомогу, виховувати відповідальне ставлення до навчання, старанність, охайність,  закріпити на групі вивчений матеріал, вчити бережно відноситись до шкільного майна, до підручників, запобігати втомлюваності учнів. (фізкультхвилинка, фізкультпауза )
Спортивна година
Шикування. Інструктаж. Т Б. Різні види ходьби, бігу.
Загально розвиваючі вправи.
Рухливі ігри:
Мета: сприяти фізичному розвитку учнів, проводити вправи на запобігання сколіозу; розвивати спритність, швидкість, логічне мислення; знайомити дітей з розмаїттям рухливих ігор; формувати навички спілкування у колективі; вчити товариському ставленню один до одного.
Виховна година



Гурткова робота
Тема :
Мета :

Суспільно корисна праця
Прибирання класної кімнати, робочого місця, шафи
Діти йдуть додому




                                               















0 коммент.:

Отправить комментарий