Щоденний план роботи вихователя ГПД (орієнтовний)
з учнями 1 класу
Дата: __________________ Вихователь_____________
№
п/п
|
Години
|
Зміст роботи
|
Примітки
|
1.
|
12.00– 12.20
|
Прийом дітей
________________________________________________
|
|
2.
|
12.20 – 12.55
|
Фізкультурно-оздоровча робота
(Спортивні години, години здоров’я, спортивні естафети,
турніри, спортивні свята .. тощо
)
(Проведення за окремим планом)
Спортивна година
Організаційний
перехід дітей (до спортивного майданчика)(5 хв.)
Перша частина –«Підготовча» (8 хв.): шикування, організаційні вказівки
вихователя, ходьба, , загально- розвивальні вправи під час ходьби
___________________________________________________
Друга частина--"Основна"
(20хв.)
__________________________________________________
___________________________________________________
___________________________________________________.
Третя частина – "Заключна"
(2хв.) спокійна ходьба, щоб привести організм дітей у відносно спокійний стан
__________________________________________________
|
Проведення інструктажів, бесід з техніки
безпеки при користуванні спортивним обладнанням, безпеки життє-діяльності під
час спортивно-оздоровчих занять.
|
3.
|
12.55 – 13.00
|
Одягання дітей. Організований
перехід до шкільної їдальні
|
|
4.
|
13.00 – 13.30
|
Обід
Закріпити в учнів навички самообслуговування, культури та гігієни
поведінки в їдальні.
Підготовча частина
Основна частина
Заключна частина
|
|
5.
|
13.30 – 14.00
|
Виховна робота
Тема, мета __________________________________________________
___________________________________________________
___________________________________________________
|
Проходить
у класній кімнаті (актовій залі). (Хід
проведення виховного заходу додається)
|
6.
|
14.00 – 15.30
|
Денний сон
Підготовка до сну:
--
Переодягання;
-- відвідування туалету;
-- розстелення ліжок;
-- зняття психоемоційного напруження;
-- відпочинок дітей
|
Слідкувати за дисципліною під час
відпочинку.
|
7.
|
15.30 – 16.00
|
Підйом. Зарядка.
Полуденок
--
застеляння ліжок (2хв.) ;
--
переодягання(5 хв.) ;
--
гігієнічні процедури(5 хв.) ;
-- виконання
загально-розвиваючих вправ (5 хв.) ;
--
чергування(2хв.) ;
-- полуденок
(10 хв.) ;
--
прибирання столів(1хв.)
|
Допомога
дітям спокійно прокинутися, допомогти застелити ліжко.
|
8.
|
16.00– 16.30
|
Розвивальні
заняття
(Розфарбовування,
штрихування, бесіда за малюнками, розвивальні завдання на розвиток логіки,
ліплення, аплікація, .. тощо )
Робота в гуртках. Заняття за інтересами.
Індивідуальна робота
(Складання будівельного конструктора, сюжетно-рольові
ігри, ігри за бажанням, настільні ігри.... тощо)
Індивідуальні бесіди,консультації, заняття з
______________________ (вказати з якою дитиною ) ___________________________________
_____________________________________
______________________________________
|
Проходять в кімнаті ГПД (класній
кімнаті)
|
9.
|
16.30 – 17.30
|
Прогулянки , екскурсії, рухливі ігри,
суспільно-корисна праця
Прогулянка:
а) організація провітрювання приміщень під час прогулянки;
б) стеження за одягом дітей;
в) ознайомлення з планом прогулянки;
г) бесіда "Правила поведінки під час прогулянки";
д) організація спостережень за погодою, змінами в природі;
е) організація спортивної години;
є) організація ігор за вибором дітей;
ж) підбиття підсумків прогулянки.
Вид
діяльності,завдання, мета, хід проведення
(Проведення
за окремим планом ) __________________________________________________
__________________________________________________
__________________________________________________
|
Проведення інструктажів з безпеки
життє-діяльності.
Спостереження за дітьми, допомога
в організації розваг.
|
10.
|
17.30 -- 18.00
|
Перебування на
свіжому повітрі.
Проведення рухливих ігор,
малорухливих ігор, змагань.
Співпраця з батьками
Індивідуальні
консультації (бесіди ) з батьками
(конкретизувати)
_____________________
____________________________
Завершення роботи ГПД
1. Повторення правил дорожнього руху.
2. Прибирання робочих місць, іграшок.
3. Збір дітей додому.
|
Проходить
на шкільному подвір ’ї.
|
Щоденний план роботи вихователя ГПД (орієнтовний)
з учнями 2 –4 класу
Дата: __________________ Вихователь ______________
№
п/п
|
Години
|
Зміст роботи
|
Примітки
|
|||
1.
|
12.00– 12.30
|
Збір дітей в групі (учнів 2 класу)
Що було
нового?"
____________________________________________
|
||||
2.
|
12.30 – 13.10
|
Фізкультурно-оздоровча робота
(Спортивні години, години здоров я, спортивні естафети,
турніри, спортивні свята .. тощо
)
(Проведення за окремим планом)
Спортивна година
Організаційний
перехід дітей (до спортивного майданчика)(5 хв.)
Перша частина –«Підготовча» (8 хв.): шикування, організаційні вказівки
вихователя, ходьба, , загально- розвивальні вправи під час ходьби
___________________________________________________
Друга частина--"Основна"
(20хв)
__________________________________________________
___________________________________________________
___________________________________________________.
Третя частина – "Заключна"
(2хв) спокійна ходьба, щоб привести організм дітей у відносно спокійний стан
__________________________________________________
|
Проведення інструктажів, бесід з
техніки безпеки при користуванні спортивним обладнанням, безпеки
життє-діяльності під час спортивно-оздоровчих занять
|
|||
3.
|
13.10 – 13.20
|
ОРГАНІЗАЦІЙНА
РОБОТА
Поступове приєднання учнів 3 та 4
класів.
|
||||
4.
|
13.20 – 13.50
|
Обід
|
Застосовуються
дидактичні методи-заохочення: «Який столик їсть найтихіше», «Конкурс чистих
тарілок», тощо .
|
|||
5.
|
13.50 – 14.30
|
Прогулянки , екскурсії, рухливі ігри,
суспільно-корисна праця
Прогулянка:
а) організація провітрювання приміщень під час прогулянки;
б) стеження за одягом дітей;
в) ознайомлення з планом прогулянки;
г) бесіда "Правила поведінки під час прогулянки";
д) організація спостережень за погодою, змінами в природі;
е) організація спортивної години;
є) організація ігор за вибором дітей;
ж) підбиття підсумків прогулянки.
Вид
діяльності,завдання, мета, хід проведення
(Проведення
за окремим планом )
Малорухливі
ігри: «Зіпсований телефон», «Вгадай слово», «Відгадай загадку»
|
Спостереження за дітьми, допомога
в організації розваг.
|
|||
6.
|
14.30 -15.15;
15.25 – 16.10
|
Самопідготовка
І. Підготовчий етап
Організація дітей до самопідготовки:
- відвідування туалету;
- миття рук;
- перевірка наявності навчального приладдя;
- підготовка необхідних підручників, посібників, збірників.
ІІ. Підготовка до
самостійної роботи
- організаційний
момент (1-3 хв.), створення санітарно-гігієнічних умов для
виконання домашніх завдань;
- фронтальну
та індивідуальну перевірку готовності учнів;
- використання
різних форм та методів виховання та розвитку самостійності
та самоконтролю (пам'ятки про виконання письмових та усних завдань, таблиці,
схеми, ігрові моменти);
- встановлення зв'язку уроку та
домашнього завдання, роз'яснення змісту домашнього завдання, інструктаж,
повторення правил, виконання аналогічних вправ, прикладів.
ІІІ. Самостійна робота учнів
- здійснювати
диференційований підхід до учнів у залежності від рівня
їх самостійності та проводити індивідуальну роботу з
трьома умовними групами учнів:
1
група - учні, які вміють працювати самостійно
(призначення з них помічників-консультантів);
2
група - учні, які ще не зовсім оволоділи
навичками самостійної праці під час самопідготовки;
3
група - учні, які зовсім не вміють самостійно
працювати;
- формувати
навички раціонального використання часу;
- поєднувати
фронтальну та індивідуальну форми роботи;
-
надавати своєчасну допомогу окремим учням.
Проведення фізкультхвилинки (14.50)
Вправи для очей, розслаблення спини (1-2 хв.)
|
Призначення учнів-консультантів.
______________
Допомогти у виконанні завдань з
математики _____________
Індивідуальні консультації
______________
учням
Слідкувати за
дисципліною під час самостійного виконання завдань
|
|||
2 клас
1. Укр мова
вправа________
1. Математика
Задача № ___, приклади №____.
3. Читання с. ______________
Запитання до тексту: _________
________________
|
3 клас
1. Укр мова
вправа________
2. Математика
№
___, №____.
|
4 клас
1. Укр мова
вправа________
2. Математика
№
___, №____.
|
||||
7.
|
15.15 – 15.25
|
Перерва
Проведення рухливих ігор за бажанням учнів
|
Проходить
на свіжому повітрі
|
|||
8.
|
15.25 – 16.10
|
Виконання розвивальних вправ
Читання українських народних казок
|
3. Читання
с.
______________
Завдання:
________________
________________
Розв’язування ребусів, кросвордів
|
3. Читання
с. _____________
_______________
_______________
Природознавство _______________
Англ. мова ______
|
Повідомлення конкурса на кращого читця-декламатора.
Проведення фізкульт. хвилинки (15.35)
Рухливі вправи під музику
(1-2 хв.)
|
|
ІV. Самооцінка,
взаємоперевірка, оцінка роботи.
Він включає самоперевірку (учні самостійно контролюють виконання кожного
домашнього завдання) та взаємоперевірку
(в парах), самоконтроль та взаємоконтроль.
Заключний
контроль вихователя.)
За 15-20 хв.
до закінчення самопідготовки повідомляє, що скоро будуть підводитися
підсумки навчальної роботи (стимулює навчальну діяльність учнів).
V. Підведення
підсумків виконання домашніх завдань
1. Похвала учням за кращі письмові роботи. (Використати методи заохочення)
2. Виставка кращих письмових робіт.
3. Підсумки
конкурса на кращого читця-декламатора.
|
На цьому етапі вихователь контролює виконання учнями домашнього завдання, дозволяє переходити від одного виду домашнього завдання до іншого після самоконтролю.
На цьому етапі вихователь повинен:
-проаналізувати якість роботи кожного учня, групи
учнів;
-відмітити старанних у роботі;
- кращі роботи учнів відібрати на
виставку.
|
|||||
9.
|
16.10 – 16.40
|
Виховна робота
Тема, мета
__________________________________________________
___________________________________________________
___________________________________________________
|
||||
10.
|
16.40 – 17.10
|
Робота в гуртках. Заняття за інтересами.
Індивідуальна робота
(Ігри в шашки, настільні ігри, малювання,
ліплення, аплікація)
Індивідуальна
робота ______________________
(вказати
з якою дитиною ) __________________________________________________
|
||||
11.
|
17.10 -- 18.00
|
Перебування на
свіжому повітрі.
Проведення рухливих ігор,
малорухливих ігор, змагань.
Співпраця з батьками
Індивідуальні
консультації (бесіди ) з батьками
(конкретизувати)
_____________________
____________________________
Завершення роботи
ГПД
1. Повторення правил дорожнього руху.
2. Прибирання робочих місць, іграшок.
3. Збір дітей додому.
|
Проходить
на шкільному подвір ’ї.
Завершення
роботи:
а) стеження за зборами дітей;
б) проконтролю-вати прибирання приміщення.
|
1 коммент.:
Якщо у вас були фінансові проблеми, то вам пора посміхнутися. Вам потрібно лише зв’язатись із містером Бенджаміном із сумою, яку ви хочете позичити, та терміном платежу, який вам підходить, і ви отримаєте кредит протягом трьох робочих днів. Я просто в шостий раз виграв позику в 700 тисяч доларів на термін 180 місяців з можливістю виплати до закінчення терміну придатності. Містер Бенджамін допомагає мені з позикою. Зв’яжіться з ним, і ви побачите, що він дуже чесна людина з хорошим серцем. Його електронний лист - lfdsloans@lemeridianfds.com, а його номер телефону WhatApp: + 1-989-394- 3740
Отправить комментарий