ПОСАДОВА ІНСТРУКЦІЯ № ____ ВИХОВАТЕЛЯ ГПД


ПОСАДОВА ІНСТРУКЦІЯ № ____

ВИХОВАТЕЛЯ ГПД


Вихователь

1. Загальні положення

1.1. Ця посадова інструкція розроблена на основі тарифно-ква ліфікаційної характеристики вихователя. Під час складання Інструкції враховано також рекомендації з організації служби охо рони праці в навчальних закладах Міністерства освіти України.

1.2. Вихователь призначається на посаду і звільняється з неї ди ректором школи.

1.3. Вихователь повинен мати повну або базову вищу педагогіч ну освіту (без вимог до стажу педагогічної роботи).

1.4. Вихователь підпорядковується безпосередньо заступнику директора школи з виховної роботи.

1.5. У своїй діяльності вихователь керується Конституцією і за конами України, Указами Президента України, рішеннями Кабіне ту Міністрів України, органів управління освітою всіх рівнів з пи тань освіти і виховання учнів; правилами і нормами охорони праці, техніки безпеки і протипожежного захисту, а також Статутом і ло кальними правовими актами школи (в тому числі Правилами внут рішнього трудового розпорядку, наказами і розпорядженнями ди ректора, цією Інструкцією), трудовим договором (контрактом).



Вихователь дотримується Конвенції про права дитини.

2. Функції

Основними напрямами діяльності вихователя є:

2.1. Опікування учнями, їх виховання і нагляд за ними під час їхнього перебування у виховних групах школи.

2.2. Організація і проведення позаурочної навчальної роботи в закріпленій за ним групі.

3. Посадові обов'язки

Вихователь виконує такі посадові обов'язки:

3.1. Планує, організовує та здійснює виховання учнів.

3.2. Проводить повсякденну роботу, яка забезпечує створення умов для соціально-психологічної реабілітації учнів, їх соціальної та трудової адаптації.

3.3. Використовує різноманітні прийоми, методи і засоби вихо вання та навчання школярів.

3.4. Планує і проводить з учнями корекційно-розвивальну робо ту на основі вивчення їхніх індивідуальних особливостей.

3.5. Спільно з медичними працівниками забезпечує збереження і зміцнення здоров'я учнів, здійснює заходи, які сприяють їхньому пси хофізіологічному розвитку.

3.6. Приймає дітей у встановленому порядку від батьків (осіб, що їх замінюють) чи вчителів школи; організовує дотримання учня ми режиму дня, виконання ними домашніх завдань, надає їм допо могу в навчанні, організації відпочинку і здобутті додаткової осві ти, залучаючи їх до художньої і науково-технічної творчості, робо ти спортивних секцій, гуртків та інших об'єднань за інтересами.

3.7. Сприяє формуванню в учнів моральних якостей громадяни на, формує в них культуру поведінки, відповідальне ставлення до навчання, праці, повагу до прав людини, проводить роботу з про філактики відхилень у поведінці, позбавлення від шкідливих зви чок.

3.8. Надає допомогу в організації самоуправління в учнівсько му колективі.

3.9. Вивчає індивідуальні здібності, інтереси й нахили учнів, їхню поведінку в сім'ї, житлово-побутові умови проживання сім'ї, взає мини учнів з батьками чи особами, що їх замінюють.

3.10. Забезпечує в стосунках з учнями дотримання їхніх прав і свобод.

3.11. Веде у встановленому порядку документацію і звітність.

3.12. Бере участь у роботі педагогічної ради школи.

3.13. Проходить періодичний медичний огляд.

3.14. Систематично підвищує свою професійну кваліфікацію; бере участь у роботі методичних об'єднань та інших формах мето дичної роботи.

3.15. Дотримується етичних норм поведінки, які відповідають громадському статусу вчителя, в школі, побуті, громадських місцях.

3.16. Створює умови для безпечного здійснення навчального процесу, ретельного дотримання правил техніки безпеки, санітар них та протипожежних правил; негайно сповіщає адміністрацію

школи про випадки виявлення в учнів зброї, пожежо- і вибухонебез печних предметів та пристроїв, отрут, наркотичних і токсичних ре човин, інших вилучених із цивільного вжитку речей.

3.17. Оперативно повідомляє адміністрацію школи про кожен нещасний випадок, вживає заходів щодо надання першої долікарсь кої допомоги.

3.18. Вносить пропозиції щодо покращення й оздоровлення умов здійснення освітнього процесу, а також повідомляє керівників про всі недоліки в забезпеченні навчального процесу, які знижують пра цездатність учнів.

3.19Ч. Проводить інструктаж учнів з техніки безпеки під час про ведення виховних заходів з обов'язковою реєстрацією в класному журналі чи журналі реєстрації інструктажів.

3.20. Організовує вивчення учнями правил охорони праці, пра вил дорожнього руху, поведінки в побуті, на воді тощо.

4. Права

Вихователь має право на:

4.1. Участь в управлінні школою в порядку, який визначається Статутом школи.

4.2. Захист професійної честі й гідності.

4.3. Ознайомлення зі скаргами та іншими документами, які містять оцінку його роботи, надання щодо них пояснень.

4.4. Захист своїх інтересів самостійно і/чи через представника, в тому числі адвоката, у випадку дисциплінарного чи службового розслідування, пов'язаного з порушенням педагогом норм профе сійної етики.

4.5. Конфіденційність дисциплінарного (службового) розсліду вання, за винятком випадків, передбачених законом.

4.6. Вільний вибір і використання методик навчання й вихован ня, навчальних посібників і матеріалів, підручників, методів оці нювання знань учнів.

4.7. Підвищення у встановленому порядку своєї кваліфікації.

4.8. Проходження атестації на добровільній основі на відповід ну кваліфікаційну категорію.

4.9. Давання учням під час занять і перерв обов'язкових для ви конання розпоряджень, які стосуються організації занять і дотри мання дисципліни, притягнення учнів до дисциплінарної відповідаль ності у випадках і в порядку, визначених відповідними правилами.

5. Відповідальність

5.1. Вихователь несе відповідальність за життя і здоров'я учнів групи, за дотримання їхніх прав і свобод, визначених законодав ством України.

5.2. За невиконання чи неналежне виконання без поважних при чин Статуту і Правил внутрішнього трудового розпорядку школи, законних розпоряджень директора школи та інших локальних нор мативних актів, посадових обов'язків, визначених цією Інструкцією, вихователь несе дисциплінарну відповідальність у порядку, визна ченому трудовим законодавством.

5.3. За застосування, у тому числі одноразове, методів вихован ня, пов'язаних із фізичним і/чи психічним насиллям над особистістю учня, а також скоєння іншого аморального вчинку вихователь може бути звільнений з посади відповідно до трудового законодавства і Закону України «Про освіту».

5.4. За навмисно завдані школі чи учасникам освітнього проце су у зв'язку з виконанням (невиконанням) своїх посадових обов'язків збитки вихователь несе матеріальну відповідальність у порядку і в межах, визначених трудовим і/чи цивільним законодавством.

6. Взаємовідносини (зв'язки за посадою)

Вихователь:

6.1. Працює за графіком, складеним виходячи з 30-годинного робочого тижня і затвердженим директором школи.

6.2. Замінює у встановленому порядку тимчасово відсутніх ви хователів на умовах погодинної оплати.

6.3. Самостійно планує свою роботу на навчальний рік і навчаль ний семестр. План роботи затверджується заступником директора школи з виховної роботи.

6.4. Подає заступнику директора школи з виховної роботи пись мовий звіт про свою діяльність за певний період роботи (семестр, навчальний рік).

6.5. Одержує від директора школи та його заступників інформа цію нормативно-правового і організаційно-методичного характе ру, ознайомлюється з відповідними документами.

6.6. Працює у тісній взаємодії з учителями, класними керівника ми і батьками учнів (особами, які їх замінюють); систематично здійснює обмін інформацією з питань, які належать до його компе тенції, з адміністрацією та вчителями.
Розроблено:

Заступником директора,

який відповідає за охорону праці __________ ______________________

(підпис) (прізвище, ініціали)

УЗГОДЖЕНО:

Завідуючим міським кабінетом

з безпеки життєдіяльності учнів

та працівників закладів освіти ___________ ______________________

(підпис) (прізвище, ініціали)

Голова профкому ____________ ______________________

(підпис) (прізвище, ініціали)

0 коммент.:

Отправить комментарий